Hello April & mały lifting :)




Mimo, że mieszkam już na afrykańskiej ziemi prawie 5 (!!!) lat to europejska wiosna wciąż jakoś mentalnie na mnie działa. I chociaż u nas jesień za pasem i za chwilę liście zaczną spadać z niektórych drzew, to kwiecień napawa iście wiosenną energią. Chce się robić nowe rzeczy, porządkować, układać, zmieniać. Tak też jest w kwestii bloga. Nie było mnie tu dłużsą chwilę gdyż moje życie codziennie bardzo od nowego roku przyspieszyło ale teraz, mimo wielu nowych obowiązków i zmian,potrzebuję znowu tutaj częściej zaglądać. Od dawna chodziła mi też po głowie zmiana samego bloga, jego estetyki, wyglądu i szeroko pojętego dizajnu. Ale że nie mam zaplecza informatyczno - graficznego w komputerowym sensie, zniechęcał mnie do zmian fakt, że po prostu nie wiem jak taki wygląd zmienić, albo co więcej, jak sobie stronę zrobić. Na szczęście w samą porę blogger zaproponował nowe szablony i tym samym owa zmiana stała się możliwa! I tak oto witam Was na Agnesss in Africa po małym liftingu. Zmian to jeszcze nie koniec, będę je stopniowo wprowadzała i coś tu jeszcze modyfikowała, ale pierwsze koty za płoty!!! Mam nadzieję, że Wam się nowa wersja spodoba i nadal będziecie tu do mnie zaglądać! Zapraszam! 


Komentarze

Popularne posty